Ftma2 merhaba 31 haftalık olduk ve hâlâ kızıma isim belirleyemedik 🥴 Eşim ve oğlum Defne, İnci diyolar. Ben İlay istemiştim, baya da karar verir gibi olmuştk ama kime söylesek İlayda mi diye geri soruyor🙃 Oğlumun adı Alparslan, kızıma da Aslıhan mı koysam diyorum şimdi de. Aşırı zor bence isim koymak ya. Direkt karaktere sirayet ettiğine çok inanıyorum ben çünkü🙃