Merakla beklerken 39+4te sonunda gelmeye karar verdi kızım sabah bir tuhaflık hissederek uyandım ağrı değil ama rahimde baskı hissediyordum aynı zamandada karnım sertlesiyordu belli aralıklarla tekrar hissettim lavaboya gittigimde hafif kanlı akıntım vardı ilk sancımı saat 3 gibi hissettim ama sancı gibi degildi hafif adet ağrısı gibiydi ve hemen gecti takip ettim yarım saat sonra tekrar oldu 5 gibi bir duş aldım ondan sonra asıl kıvrandıran sancım geldi ama ben hala bu hafif dayanabiliyorum asıl doğum sancısı değil diye düşünüyorum tabi eşimi aramıyordum hala sancı 10 dkk bir gelmeye başladı o zaman annemin ısrarı üzerine aradım gel hastaneye gidelim diye yolda 5 dkk bir geliyordu zaten sancimda 6 da hastahanedeydim nstye bağladılar tabi ben bekliyorum kıyafet giydirip odada bekleticekler diye ebe alttan muayene yaparken dedim son bir lavaboya gidiyim ayağa bile kalkamazsın doğurursun 8 cm olmuş dedi ben şok ıkınma hissin gelirse söyle yavaş yavaş itelim kanala doğru gelsin dedi tmm dedim ama hala aman aman bir sancım yoktu ebe bile sasirdi bu açılmaya iyi dayanıyorsun çok sancın yok maşallah dedi 9 cm olduğunda doktorum geldi sancın geldiğinde ıkın dedi 2 kere ıkındım sadece ve 6.30 gibi prensesim 3600 gr olarak doğdu