20Semraa myworldd_ çok haklısımız ama inanın sanki hiç isim kalmamış gibi bu sebeble burada sormak istedim🙏☺️
Rabiabdr Bende 34. Haftadayım be hala kızıma isim bulamadım, neyi beğendem etrafımdakiler yorum yapıyor sanki bütün isimler tükendi gibi hissediyorum hiç bişi beğenemez oldum
BirAvucmutluluk myworldd_ doğru demişsiniz herkes aynı isimleri koyuyo nerdeyse bende nadir isim istemiştim o yüzden hem hoşuma gitti em etrafimda yoktu em pek çok kişide de duymadım 🎀SelenAy🌛 koyduk bizim kiler beğendi hoşlarına gitti ama bazen böyle burda paylaşınca beğenmiyorlar bir çoğu ama bizim hoşumuza gitti ☺️💐🌹şimdi de ikinci kez hamileyim kızım olursa tekrar 👧🏻Aymina koymak istiyorum 🥰