20Semraa merhaba benim de kızım olacak dogumuma daha var. İlk kızımın ismi Nilay Ece. İki isim koydum hata ettiğimi düşünüyorum biraz ama nasip böyleymiş. İkinci kızıma tek isim koymak istiyorum Nilay’a uygun. Nehir düşünüyorum isim olarak. Ama size bir önerim bence çok koyulan ve popüler olan isimleri koymayin ve iki isim bazen kafa karıştırıcı oluyor cocuk açısından öyle de düşünün mesela biz Nilay diyoruz kizima babaanne dedesi Ece diyor onun gibi. Ve lütfen Asel, Ada, Eslem, Zeynep gibi aşırı fazla olan isimlerden kaçın 😀