Slnege bence sen bebeğin gelmesine iyice kendini hazırla bol bol dinlen bebeğin geldiğinde herşey güzel olacak ama enerjin kalmayacak sen ne yapsanda bebekler kendileri karar veriyor ne zaman geleceğini normal Doğum düşünüyorsan bol yürüyüş pilates topunda zıplama sıcak suya oturma cinsel birliktelik merdiven inip çıkma ve evde çatlak için kullandığın yağın varsa perine bölgene sürüp masaj yapar gibi ovmanı yani oranı yumuşatmanı öneririm. Ama bol bol dinlenmeni de öneririm. Bebek doğduktan sonra bebeğinle çok mutlu oluyorsun ama lohusalık döneminde hormonlarının bi anda düşüşe geçmesi medeniyle hem psikolojik hemde fiziyolojik yorgunluk yaşayabilirsin. Bebeğin geleceği zamanı bilir az daha sabır inşalllah😊