Benim hastane de annem yanımda kaldı eve geldiğimizde de snnem iki gece kaldı baktı onun yapacağı bişey yok eşimle ben hallediyoruz oda kalmayı bıraktı yanımıxda kimse kalmıyor ne kaynanam ne annem. Annem bugün memlekete gitti zaten kaynanamda gündüz geliyor banyo yaptırıyoruz gidiyolar kimsenin kalmasına da gerek yok ya eşinizle herşeyi halledersiniz