Brlk Ygmrcylin kuzum biz ne dersek diyelim o korku geçmeyecek ama her ne olursa olsun bebeğini gördüğün an tümm düşüncelerin geçicek 💕 küçücük bir operasyon gibi düşün sonuçta bu normal doğum değil senin yapabilecek hiçbirşeyin yok herşeyi doktor yapacak sen çok rahat olmaya çalış. Ameliyathaneye girdiğim anda herkesle sohbet etmeye başladım mesela ben onlarda komiklik yapmaya ve stresini almaya çalışıyorlar. Akışına bırakmaya çalış. Çok güzel bir doğum olsun yavrunla sağ salim kavuşun 🙏❤️ boll bol kokla inanamıcaksın güzelliğine 💜
Ygmrcylin Brlk inşallah çok teşekkür ederim.. Benim belimde biraz sorun var o yüzden spınalden korkuyorum daha kötü yapar diye
bdenerigokce 262223-- hım, bi kaç kişiyle konuştum bu durumu ve herkes kasislerden şikayetçi kasislerde çok acıdığını söylüyor, gideceğim yollarda kasis yok bence 3.5 saat giderim 😂😂😂 yürüyüş yapıyorum hamileliğimin başından beri devam edeyim teşekkürler 🫶