262223-- Evet güzel anneler 07.09.2023 te 10.11 geçe oğlumu kucağıma aldım çok şükür 38+2 de planlı sezeryan oldum bebegimin kilosu 3.560 boyu 51 cm boyunda ilk önce sonda olayını anlatayım bana odada taktılar öyle dayanilmiyacak gibi bir ağrı değil kesinlikle hafif bir yanma oluyor sadece o kadar belden iğne olayına gelmek istiyorum oda çok çok hafif bir ağrısı anlık yani sonra zaten bacaklarınıza doğru bir uyuşma geliyor sizi yatırıyorlar üstünüze döktükleri tentürdüyot ve cekistirmeleri hissediyorsunuz sıfır acı inanin benim sadece haycandan ve açlıktan midem bulandi tansiyonum düştü kusma isteği geldi ama mide boş tabi birazda olsa çıkardım içinizde tutmayin o an hemşireye söyleyin ilk ayağa kalkma ise emin olun kızlar abartılacak gibi bir ağrı değil sızlama oluyor tabi ama bol bol yürüyüş yapın ben öyle yaptım şuan 3. Günüm tek başıma rahat yürüyorum ben hepinize kolay doğumlar diliyorum 🤲🏻❤️😘😘
bdenerigokce 262223-- hayırlı olsun, sağlıkla büyüsün inşallah🌺 Sence şuan 3.5 saatlik kendi aracınla yolculuk yapabilir misin? Bir de neden genel anestezi istemedin acaba?
Gebe_hanim 262223-- Beldeki iğne nasıl hafif Ağrı yaptı ya sizde maşallah 🧿 Ben belimden iğne yaptıklarında kaçıyordum Allah’tan önümde ameliyat ekibinden birisi vardı kadın bile şaşırdı nereye gidiyorsun dedi 😂 İğneyi yapıyorum kaçma dediler ve bir anda sol tarafıma birisi kaynar su attı gibi hissettim ve acıdı yanii baya 🥲 ilacı verirken acımıyor ufak bi elektrik çarpması ama iğnenin girişi beni bitirmişti
Ygmrcylin Peki baş agrısı yaşadın mı ? Ve sütün hemen geldi mi ? Bende zorunlu sezeryan olacagım biraz korkum var açıkcası
Brlk Ygmrcylin bende sezaryen ile doğum yaptım. Baş ağrısı yaşamadım bence kendini kasmamakla alakalı bir durum bu spinal yapılırken ve ameliyat esnasında o ana odaklanmamak gerek ben hep küçücük bir operasyon gibi düşündüm ki sezaryenim problemli geçmiş doktorum için ama ben o an hiçbirşey hissetmedim ve hissettirmediler de. Odaya gittiğimde ebe göğsümü sıktığında da sütüm geldi tabii ki şelale gibi gelmiyor ama geliyor. Herşeyin kafada bittiğine inanıyorum ben çok rahat girdim çıktığımda da çok rahattım. Doktorum baş ağrın olursa kahve iç demişti sadece
262223-- Ygmrcylin üfff baş ağrısı ne demek boynum kökünden koptu resmen tabi kişiden kişiye değişir sütüm daha gelmedi mama takviyesi veriyorum göğsüm bugün sertleşti gelecek gibi
262223-- Brlk bana da kahve iç dedi baş ağrısı çok çektim 3. Günüm ara sıra yine ağrıyor sütüm daha gelmedi ameliyatta kendimi kastım ilk gebeliğim inşallah gelir hemen
Brlk 262223-- gelir önce pozitif düşünmelisin 🙏🙏💕 bir tarif var süt için benimde azdı garip bir şekilde arttırdı ama o muydu arttıran bilemem istersen yazabilirim bir ebe arkadaşımdan almıştım. Denemekten zarar gelmez diye
Brlk 262223-- 1 muz Yarım elma 1 bardak laktozsuz süt 1 avuç kabak çekirdeği 1 tatlı kaşığı keçi boynuzu tozu 2 yemek kaşığı yulaf ezmesi 1 tatlı kaşığı tahin Bunların hepsini blenderdan geçirip içmiştim bence faydası çok oldu. Ama pozitif düşünmek gerek zaten sütün gelicek buda destekleyici olur
262223-- bdenerigokce amin canım inşallah valla evle hastanenin arasında 10 dk var acaba nasıl gelirim diye içim içimi yedi ameliyet yerim ağrır illaki araba çukura giriyor 3.5 saatlik yolu asla göze alamam ben bu halde genel niye istemedin bebeğin doğduğu ana şahit olmak istedim sadece
Brlk Ygmrcylin plesantam rahme yapışmış rahmini.almak üzereydim dedi ama fazla dikişle kurtarmış doktorum kan kaybım da bu yüzden biraz fazla olmuş. Ameliyat esnasında hiç fark ettirmedi sadece çok fazla ilaç yaptırdı ben normal sanıyorum tabii çıkınca söyledi bu yüzd
Brlk Ygmrcylin ama hiç korkulucak bişey yok, bana inan sapsakin gir, bu şekilde bir sezaryenin ardından bile 3. Gün avmye e bebeğe gittim. Zorluğu var tabii ki ama bebişi görünce bitiyorr 🥹💕
262223-- bdenerigokce eşim çok dikkat ederek getirdi ama bol bol yürüyüş yapın sezeryan olacaksınız çünkü faydası inan oluyor evet ağrıyor ama zamanla hafifliyor bugün 4. Günüm tek başıma rahat yürüyorum
262223-- Gebe_hanim 😂 acı eşiğiniz biraz düşük galiba bende öyle abartı derece ağrı olmadı ama kendimi kastım boynum basım çok ağırdı ameliyat sonrası
bdenerigokce 262223-- hım, bi kaç kişiyle konuştum bu durumu ve herkes kasislerden şikayetçi kasislerde çok acıdığını söylüyor, gideceğim yollarda kasis yok bence 3.5 saat giderim 😂😂😂 yürüyüş yapıyorum hamileliğimin başından beri devam edeyim teşekkürler 🫶
Gebe_hanim 262223-- Evet çok düşük acı eşiğim🥲 beni de kaldırırken çok hızlı kaldırdılar uçurdular hatta kendimi kastım 2 gün kasılı kaldım eve gelince rahatladım bir 🥺