__mom1 bende 32 başladım yıkama ütüleme olarak basit bakıyordum olaya valla öyle değilmiş acayip yoruldum . İyiki başlamışım valla şimdi 33+2 yiz hala hazırlıklarım bitmedi bitince kafası rahat oluyor insanın birde ne olacağını da bilemeyiz hazır beklemek her zaman bence daha iyi. 34 te bu gidişle benim hazırlıklar anca biter.bebek arabası ve beşiği de iç dış silip durulayıp. Kurutucam😄şuan bile ağırlaştığımı çok rahat hissediyorum.. Bence limse geçe bırakmasın 30 oldumtan sonra yavaştan başlayın zaten hepsini hemen bitirmeniz imkansız bence .. 😂