Ayseebrar_123 Öyle düsunme suan bebeginin tek ihtiyacı ona inanan anne ve baba destegi.ben bebegimin ölüsünü alıcam diye girdigim dogumda kendim ölüyordum.bebeğim sıkıca tutundu hayata.Rabbim beni evlatlarıma, bebegimi bana bağısladı.hersey yavas yavas geride kaliyor.cok zorluk atlatiyor.suan bunları hastane odasindan yazıyorum mesela.ama bebegim bana bakım boncuk gözleriyle gülümsediginde iyiki senden vazgecmemisim diyorum.Elhamdülillah verenede ,verdigi canada.