Hanımefendi oturun oturduğunuz yere :) 15 günlük bebek sizin kokunuzla sakin kalıyor. Hem dikişli olacaksınız. Annelik tamamen en azından ilk zamanlar kendi zevk ve isteklerimizden vazgeçmek oluyor :) o yüzden hiçbir etkinlik bebişten önemli değil. Ya beraber gidin ya da gitmeyin. Kızım tam 2 aylık oldu asla aklımdan bırakıp gitmek geçmiyor zaten o beni bırakmıyor. 15 dk kayınvalidemin kucağına ya da annem kucağında kalıyor sonra avazı çıktığı kadar bağırıyor beni istiyor. Sizinki daha yenidoğan 🥹