Kuzenimin söz nişan bir olacak evde. Ama maalesef ben 15 günlük lohusa olmuş olacağım sezaryenli hemde. 15 günlük bebekle yada bebeksiz (belki mama içiyor olur k.valideye bırakırım) gidilir mi sizce? Kuzenim ama çok çok yakınım. Üzülüyorum katılamayacağım için.