Htcdmr cnm bende ilk doğumumda yalnızdım gurbette olduğun için kendi ailemden kimsem yoktu eşimin iki kardeşi var onlarda uzakta ve çalıştıkları için doğuma bile yalnız eşimle gittim bide sezeryan olmak zorunda kaldım 3,gün falan hastahane de yatıp çıktıp ayaklanması zor oldu her işimi kendim yaptım evet kolay olmuyo inan ama Allah yardım ediyo geçiyo bi şekilde o günlerde için nasıl rahat edecekse öyle yap bence😉