Biraz uzun ama okursanız çok sevinirim.
2 yıllık evliyim, annemi evlenmeden önce kaybettim. 2 teyzem var çalışıyorlar.
Eşimin görevi gereği Şırnak'ta ikamet ediyoruz. İkimizinde ailesi burda değil.
6.haftalıkken düşük riskim vardı iğne + progestan kullandım. İğne şimdi bitti progestan devam. Doktorum istirahat verdi hiç kalkma dedi, biri yanına gelsin yardımcı olsun dedi.
Bizde eşimin annesini çağırdık, bugüne kadar sorunumuz olmadı mesafeliydik her daim.
Neyse, çocuklarını eşini bahane etti gelmedi, birşey olmaz birşey olmaz diye geçiştirdi. Bu arada bahsettiğim çocuklar çalışan koca adamlar..
Bizde kendi kendimize hallettik zaten herşeyi eşimle.
Ben hamile kaldığımdan beri burda doğum yapmak istemedim, son ay gideriz diye planlamıştık.
Teyzemde kalırım diye düşündüm ama mecbur eşimin ailesinede gidecektik sonuçta kalmak için, onlarda evde 8 kişiler, bende lohusa halimle gidip o kadar kişinin arasında yatmak istemiyordum, birde misafirleri vs cabası..
Bu olaydan sonra, uyduruk bahanelerle gelmemesinden sonra ise iyice soğudum. Eşime açtım konuyu, dedim ben burda yapayım doğumu, en fazla 1 gün hastanede sıkıntı çekerim ama kafam rahat olur sonrasında, gelmek isteyen buyursun gelsin gelmeyen de gelmesin hallederiz dedim, daha sonra gideriz dedim.
O da mantıklı buldu, kabul etti. Şimdilik planımız bu şekilde.
Sizde doğrusu hangisi ? Hala karışık çünkü kafam, malum burdaki hastane tek hastane, e pek memnun kalınacak bir ortam değil, ama en azından kafam rahat olucak. Orda bir sürü hastane seçeneği var, en iyi özel hastanelerden eğitim araştırmalara bir sürü seçenek, fakat hastanede rahat etsem daha sonra nerdeyse 1 ay ne fiziken ne ruhen rahat olacağız.
Ne yapmalı ?