MehmedinZeynebi Yagmurben kanamaya bağlı değildi benimki sezeryan oldum kanamam baya da vardı doktorun dikislerin hava alsın dedi ped kullanmamı önerdi ama normal dogumsa sizinki bir paket yeterli olur bence fazla da kalır
Leylayla Yagmurben ben iki paket aldım onları bitirdim sonra ped e geçtim. Kişiden kişiye değişir kanama. Ama garanti olsun zarar değil. Be almışken büyük al en azından birini. 70 kg m aldm ama L olsa çok daha rahat olurdu
__tugbaa__ Yagmurben bende yeterli olmuştu. Kanama azaldığı için normal pede geçmiştim. hatta 3 4 tanede kalmıştı onlarıda bu doğumda kullanmayı düşünüyorum tekrar almıcam.
Kilicpnr Benim doktorum kullanmama izin vermedi. Sezaryen oldum bu arada. Yaranın kuruması ve iltihap kapmaması için. Bir paket atmıştım oysa