Tamamen şansa bağlı ☺️ hastanede bez taktılar dependlerini harcama dediler ben de söz dinledim ahshshha evde 2 tane kullandım kanamam cok azaldığı için pede geçtim hemen 😊 1 paket al sonra duruma göre aldırırsın bence . Sezaryen oldum ben dikişin üstüne su geçirmez bant yapıştırdılar rahatsız etmedi beni.