Aayssee1323 Damlaserkan evet 12. Haftamda aynı problemi yaşadım. Detaylı ultrasona kadar bekledim şimdi 32. Haftaya giriyorum. Tevekkül edip dua etmekten başka bir şey yapmadım. Bana da amniyosentez ve fetal dna önerilmişti.
superstar_00 Bebegim3444 Ben kağıdı imzaladım Allah’a sığındım ve çok dua ettim kızım sağlıklı doğdu.