Arkadaşlar benim de bebeğimde ense kalınlığı çıktı bende fetal DNA yaptırdım down çoktı ama bende aldırmayacaktım zaten bişe varsa kendimi ona göre hazırlayayım diye yaptırdım sonrasında kistik higroma ve hidrops çıktı ona rağmen her Dr aldırmamı söyledi ve ben kabul etmedim şimdi 24 haftalık oldu bebek ite sadece ense kalınlığı var ama down bir bebek bekliyoruz hayırlısı her şeyin bence kafanızda bişe kalmaması için ve doğumda bir sürprizle karşılaşmamak adına yaptırmak gerekiyor ama sizin tercihiniz bu tabiki çünkü anneler doğumda öğrendiğinde daha çok üzülüyor