Smyrazkl Misal26 hemde öyle bi geciyoki benim biraz zordu 8 den sonrası ama şimdi 17 olduk bile balayı dönemine geçtim çok şükür 😂🥰😍
Misal26 Ebrubyc benimde riski gebelik dediler miyom var 11 cm düşük olabilir erken dogum olabilir dendi çok Korkuyorum ayın sonunda randevu var şuan 7 haftalık karnımın içi acıo 2 tarafı böyle karnım mı büyüyor miyom mu bwbwk mi bilmiyorum
nurikbal_06 Burcu9125 tansiyon olayı son 1 haftadır böyle doktora gittiğimde danisirim büyük ihtimal. Ayrıca çok teşekkür ederim rabbim cümlemize kolay doğum nasip eylesin 💕
Ayshe19 Elenora aynı haftadayız günü gününe 😊 benimde geceler zombi gibi geziyorum evde bir de arada belim ağrıyor tuvalete gitmeyi hiç söylememe gerek yok mekik dokuyorum 😅
Erden37 Elenora Trimesterdeyim 33+6 haftalık olduk bakalım hayırlısıyla Ekim ayında gelmesini bekliyoruz. 🤲🏻💙