Elenora benim ikinci bu 🙈ilkte hiç korkmuyodum ama bu çok zor geçti benim için ondan baya sinir, stres ,korku hepsi birbirine karıştı ilk gebeliğimde de erken doğum riskim olmuştu ama ağrı sızım yoktu bunda zor geziyorum asla kilo alamıyorm hamileyim ama iştahsızlıktan ölüyorum 😭