edasontr evet dediginşz gbi betam yuksek cıkmıstı ve ikiz olduğunu ogrendim cuma gunu ama cok korkuyorum
Kediannesi1 edasontr korkmayın ama azcık tedirgin olabilirsiniz normal hamilelere göre birazcık daha dikkatli olmalısınız o kadar 24 haftaya giriyoruz bugün ikizlerimle biraz yorucu ama daha güzel mesela göbeğiniz daha erken çıkıyor sevebiliyorsunuz hareketlerini daha erken hissediyorsunuz sonra asla kesilmiyor o hareketler gece gündüz tekmeleniyorsunuz falan gayet eğlenceli bir de benim biri kız biri erkek çok eğlenceli ne görsem alabiliyorum 😀
Azraa33 edasontr insan korkuyor evet ama alışıyor akışına bırakın bende ikizlerle 18 haftaya gireceğiz 🙏
myangelson edasontr aaa neden eşin neden sevinmedi maddi açıdan falan mı sıkıntı olacak diye düşündünüz ki 😕
Sadecemavii Benimde beta değerim ilk 10000 çıkmıştı herkes bana da ikiz mi falan acaba dedi ama değilmiş. Hayırlı olsun tebrik ederim ☺️
Elif_56 Sadecemavii benimde betam ilk öğrendiğim de öyleydi ne kadarlık iken öğrendiniz siz hamile olduğunuzu
edasontr Sadecemavii bnm adetım 3 gun gcınce verdm kan 5122 cıkmıstı 4 gun sonra bdaha verdim 20 bnlerdeyi
edasontr myangelson öyle dusunuyor ama cok kalabalık aileyiz ve herkes cok sevindi herkes biseyker yapma cabasında
Sadecemavii edasontr çok sevindim, açıkcası ikiz olmasını isterdim ben de söylediklerinde heveslenmiştim, çok sağlıklı bir gebelik geçirip sağlıkla kucagınıza alırsınız inşallah.Hiç üzülmeyin stres yapmayın korkmanız çok normal tabii ama bu harika☺️
Arzuc01 edasontr ben ilk 89,6 ile öğrendim sonra 3 gün geçti 844 oldu 2 gün geçti 3585 oldu ikiz olabilir mi ya
myangelson edasontr canım benim ilk şokla öyle olmuşsunuzdur biraz geçince alisirsiniz sonra bu düşüncelerinize eşin bu düşüncesine pişman olur bak gör 😊 rabbim yardım eder sağ salim kucağınıza almak nasip olsun bebislerinizi 💜
myangelson edasontr ağlama kız niye ağlıyorsun ne güzel rabbim size iki tane melek göndermiş alisirsiniz birazcık zaman verin kendinize 🥰