se2206 Cansucannnnnnnn ah inşallah canm ben gebelik aşısı ve embryo yapıştırma var onlarda yaptircam büyük ihtimal.
Cansucannnnnnnn se2206 gebelik aşısıni bnde doktoruma sordum gelince konuşalım dedi glue yöntemi diyorlar sanırım yapıştırmaya doktorum onaylarsa bnde yaptırırım kuzum gerçekten
se2206 Cansucannnnnnnn aynen canm yapmisken herşey tam olsun gerisi Allahtan. İnşallah burda gebeliklerimizi konuşurz🌸
Cansucannnnnnnn se2206 evet kuzum benim çift hatta kaliteleri düşük olsaydi üç tane bile koyuyor bnim doktorum ama bna çift dedi
Esomete [silindi] ilk çocugum normal yollarlaydı. Daha sonra erken menepoz dönemine girdim. Hiç yumurtam kalmamıştı. Fsh 90 lardaydı.. İlaç tedavisi ile yumurta bulmaya çalışıldı. İğnelerle falan ancak 1 tane toplanabildi. O da ilk denemede tuttu çok şükür..
Esomete [silindi] son ay hiç görmemiştim doktora gittiğimde. Aklıma erken menepoz gelmemişti. Doktora gidince ilaçlarla oldum.. amh 0,04 dü
[silindi] Esomete cok sevindim adınıza darisi bizlere olsun 🤲 Kalitesi için bişey kulanmadnz yani Embriyonu kalitesi neydi acaba?
Esomete Teşekkür ederim amin inşallah. Rabbim sizlere de nasip etsin..Yumurta kalitesi iyiydi. Dhea biosteron , solgar curcumin, decavit, d vitamini kullandım.. cyclo progynova kullandım, hayıt tohumu içtim ayrıca
Esomete İğnelerden önce kullandım. 3 ay kadar.. yumurta görünce ve değerler de düşünce tüp bebek tedavisine başladık. Bu arada 3 ay yeşillik ağırlıklı beslendim.
[silindi] Esomete tesekur ederim Ben de Gun de 40 dakika yürüş yapıyorum 2 litre su içiyorum macun da kulanıyorum Rabbim şifa etsin 🤲
Ebru_20 se2206 olumlu düşün yani 5 yumurta olup belki hepsi embiriyo haline gelecek yani umudun Allah olsun inşallah güzel sonuçlar alırsın
se2206 Ebru_20 inşallah canm ya beş yumurtadan üçü döllendi şuan ikisine işlem yapmicaklarmis. O ücu iyi olur inşallah 😕
se2206 Lokman yani memnunum aslında. Ama Bülent hocayi sadece ilk görusme ve son aşama olan transferde göruyosun. Tabi diğer asamalarda da ona sorulmadan birşey yapılmıyor.