[silindi] ilk çocugum normal yollarlaydı. Daha sonra erken menepoz dönemine girdim. Hiç yumurtam kalmamıştı. Fsh 90 lardaydı.. İlaç tedavisi ile yumurta bulmaya çalışıldı. İğnelerle falan ancak 1 tane toplanabildi. O da ilk denemede tuttu çok şükür..