esmerr4579dd tek taraflı toplanma her zaman sancı olmuyor benim de oluyor o doktora söylediğimde o normal olur demişti
Sancı tüm karında oluyor ve üstten vuruyor sanırım yalancı sancılar da o şekilde oluyor ama şiddeti önemli nst o yüzden yapılıyor zaten 30 haftalardan sonra kasılma yalancı sancı çoğu kişide oluyor gerçek sancıyla ayırt edebilmek için de nst ye sokuyorlar