Selimunl reinamm ben 2,5 yıldır kullanıyorum sleppy çok memnunum hem ıslak mendilinden hem bezinden. Doğacak oğlumada sleppy aldım 👍
Serapca reinamm bende molfix aldım canım ama bilemiyorum ilk çocuğumda hughıes kullandım çok memnundum ama bulamadım 🙄
NefesssVeAnnesi reinamm kesinlikle sellpyyy etrafım da her doğuran ona başladı bende ondan aldım primayla yarışan hatta daha iyi emiciliği olan ve fiyat olarak en uygun bez
reinamm belginysf doğal bez değil. Ben fiyatından çok içeriğine bakıyorum. Ama hem uygun hem doğal birşey arıyorsan sleepy de uygun. Yada Migros bezi minies
Ssseval Yeniiannee bunu bende merak ediyorum unibaby çok güzel ama pahalı biraz sleepy ona göre kalite anlamında ve fiyat olarak nasıl acaba
reinamm Yeniiannee https://www.instagram.com/p/BnoIZESHL84/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1sjdn1tzgaqwr o da doğAl🌸
Ssseval Yeniiannee unibaby çok iyi kızımı onunla büyüttüm tavsiye ederim. Sleepyi kullanan annelere sormamız lazım
Seyymaa reinamm Bende bunu çok araştırdım ve molfix almaya karar verdim tecrübeli kişilerden aldigim tavsiyelerle