Hiç bir takviye kullanmadım yada hiç bir kürü denemedim dedim ya kafadan sildim ben çok takıyodum kafama ya bidaha çocuğum olmazsa ya bu yaşımda menopoza girersem diye deprem de ölümle yüzleşince bence o kaybılar korkular yerini başka bişeye bıraktı nerdeyse hiç düşünmedim bu amh düşüklüğünü vs ve hep kısmetse olur dedim geçtim ben böyle bişeyi yaşamasam inanmazdım ama ne kadar çok kaygı oluyorsa vücut o kadar etkileniyormuş