Benim amh değerim 0.13 tü geçen sene eylülde söyledi doktorum ve acilen tüp bebek tedavisine başladık çünkü bebeğimiz vardı ve henüz 2. Bebeği düşünmüyoduk. Bu değerle ileride çok zorlanırım diye yumurta toplarıp ilerleyen zamanlarda aşılama da kullanmak için tedaviye başladım az yumurtam oluyordu ve 3 kere tüp bebek tedavisinden sadece 2 embriyo elde edebildim üzerine deprem oldu ve tedaviye devam etmedim. Depremden 6-7 ay sonra doktora gittim tedaviye devam etmek için ama doktorum yumurta sayımda artış olduğunu söyledi bu arada ilk yumurta toplama işleminde prp işlemi de uygulandı bana. Doktorum çok şaşırdı yumurta sayımın artmasına çünkü benim tablom biraz kritikti. Demek istiyorum ki inanın herşey kafada bitiyor ben depremden sonra bu durumu kafaya takmamaya başladım çünkü ölümle yüzleştim. Lütfen takmayın takılmayın bu hayatta imkansız olan hiç bişey yok içinizi ferah tutun olmaz olan da oluyor siz ne kadar rahat olursanız ve tevekkül olursanız vücudunuz bunu algılayıp kendini baskılamıyor. Umarım Allah isteyen herkese nasip eder çocuk.