39+2 carsamba günü nisanim geldi ama hala sancim yok 14 Eylül Perşembe doktorum gel yatışını yapalim dedi normal doğum için uygunsun bebek yolunda rahhim açıcı ilaç verelim dedi bekliyoruz bakalım inşallah kendiliğinden gelir o ilaçla doğum yapan varmi