kelebekucusu -Mercimek-4 amin inşallah hayırlısıyla kolaylıkla kucağımıza alalim bu zor zamanları atlatalim benim de idrar yolu enfeksiyonum var o yüzden riskim var
Cemes Kızlar 39 haftalık hamileyim doktor normal doğumu bekliyor sancı tutsun diye bende korkuyorum ara ara sancim oluyor devlet hastanesinde doğum yapicam Allah herkesin yardımcısı olsun inşaallah 🙏🏻
Kubradrk Bende 33 haftalığım çok korkutmuyorum kendimi ama sancılara dayanabilirmiyim o endişem var sadece ondan sonradı açılma olunca olur gerisi hayırlısı
zlmchnklc Dilekonurr neden sunni alacaksınız haftanız bitti sandınız gelmedi diye mi kaç artı kaçtasınız
Dilekonurr zlmchnklc pazartesi günü 37+2 olucam bebeğin kilosuna göre sezaryen olmayayım diye suni sancı vericek, geçen hafta 3550 ydi kilosu 3700 ün üstünde görürsem başlarız doğuma demişti doktorum
vanilyali99 Ben korkuyorum ama sezeryan tercihim çünkü hemoroid var ıkinamayacagimi biliyorum.herkes için en hayırlısı olsun tabi
Drnzgn Zynp_ese55 rahatlattiga sevindim güzel düşün güzel şeyler olsun doğuma girerken bol bol dua et ya şafi çek