Zynp_ese55 pazartesi doğuma giricem suni sancı ile normal doğum ama hiç korkmuyorum neyden korkcam ki daha önce yaşamadığım birşeyden ve korksam neyi değiştircem bebeğimi ve kendimi strese sokmaktan başka , sen ne kadar rahatlatırsan kendini o kadar kolay geçecektir eminim. İllaki acı çekicez çekmeden olur mu ama en fazla ne kadar çekcen ki 24 saat mi sonra geçicek ağrıların sızıların mutlu sonla biticek. Çekeceğin acıları hatırlamıcaksın bile kötüsünü değil iyi şeylere odaklanırsan daha az panik olursun