Zeeynep1 __mom1 ok adar çık geliyor yani .Bende damla damla oluyor göğüs pedi koy istersen çok akioyrsa
__mom1 Zeeynep1 gün içinde sadece iç çamaşırımda leke oluyor ama gece yatınca sanırım yan yattığım için göğsümün üzerine yatıyorum çarşaflara akıyor sık sık çarşaf değiştiriyorum mecburen 😵💫
Zeeynep1 __mom1 göğüs pedi baya iyi ben kızımı doğurduğum zaman onu takıyordum akinca emiyordu .ne çamaşır ne üstüm islammiyordu.maddi açıdan sıkıntı n yoksa al bence çok pahalı değil e bebekte 100 tanesi 100 tlydi geçen gün aldım.