Zeeynep1 31 haftalik hamileyim. Göğsümden 1 2 damla süt mu sıvı mi ne gelmiş normal mi kızlar başına gelen var mi
hayalim35 Zeeynep1 çok normal ilk üst sıkmamaya çalış bebeğin için çok önemli ve doğumu tetikliyor demişti doktorum bn ilk hamileliğim de farkettim bi daha sıkınca kanla karışık geldi doğumdan snra da 3 ay göğüsucu yarası çektim
prettywomann Zeeynep1 bana 20. Haftadan gelmeye başlamıştı sakın oynamayın rahmi uyarırsınız o şekilde erken doğumu tetikler ama doğum sonrası sütün hemen geleceğinin belirtisi ben de öyle olmuştu
Zeeynep1 Serap-asel ya netten baktım erken doğum flaan yazıyordu emin olmak istedim dedim illa başına gelen vardır.tesekkur ederim rahatladım.randevumq daha 2 hafta var🙂
Serap-asel Zeeynep1 yok yok süt kanalları doğuma hazırlıyo göğsü bendende geldi sıvı bısey bıkac damla
edadm Zeeynep1 benim 20lerden beri geliyor canım normaldir sıkma göğüs sızısı erken doğumu tetikliyormuş
EUEUEU Zeeynep1 bende 31 haftalıgım benık taa 4 aylıkden berımı ne gelıyor ilk gebelıgımdede gelıyodu hemsırem keısnlıkle oynama rahmı tetıklıyor demıstı. Kendısı aksada ellemıyodum azar azar gelıyo zaten cok normal bı durummus