Testlere güvenim asla kalmadı bende de aşırı derece silik çıkmıştı seninki benden daha belirgin ben senin için kesin hamilesin diye düşünmüştüm. Hayırlısı olsun. Adetin gecikmemişti diye hatırlıyorum gecikince mutlaka kan testini tekrarla. Bu ay olmasa da diğer ay inşallah sevincini doya doya yaşayacağın güzel haberi alırsın 🙏