Cok guzel bir isim duygulandim görünce 🥲 cocugum olmadığı donem oglumuz olursa ‘ Devrim Ata’ kizimiz olursa ‘Kumsal İlay’ olacak demistik. Oglum oldu simdi ikinciye hamileyim henuz cinsiyet belli degil kiz olursa kumsal Ilay olacak ama yine oglan olursa Evrim eren. Yani kissadan hisse bu benim gereksiz hikayemden ziyade 😀 mukemmel isim ismiyle yaşar insallah fistik