Faydogan gmzela1605 benimde kızımın ismi İlay olacak 💖 eşimle kesinlikle öztürkçe bir isim istiyorduk ve anlam olarakta gerçekten çok güzel anlamı var.
Meral_56 gmzela1605 Benim kizimin ismi de İlay 😊biz cok severek koyduk. Tercih etmemizin en önemli nedeni Türkçe isim olması. Cok eskiden beri kullanılan bir isim ama yeni yeni kesfediliyor. Bence bir kız çocuğuna verilebilecek en anlamlı isimlerden💕
gmzela1605 Merve000 Farklı olacak diye değil Öztürkçe bi isim olması hoşuma gitti çok önceden kullanılmış yeni çıkmadı ☺️
gmzela1605 Gamze_cnky bencede ☺️ zaten soyadımız uzun olduğu için kısa isim düşünüyorum ilk kızımın adı Ela
Minikperi Öztürkçe isimleri kullanmayı ben de çok seviyorum. Hatta kullanılmayanları kullanmayı daha çok seviyorum. İlay güzel bir isim. Kızım Bilgehan şimdi oğlum olursa Kutluhan koymak istiyorum ben de 🌸
BirazbundanBirazondan1 gmzela1605 ablamın ikizlerine isim ararken kızına ilay ismi fovorilerim arasındaydı. Bence çok güzel bir isim.