Mom_13 helloogbitchs Doğumla ilgili doktor birşey dedi mi normal sezeryan diye bide hastaneye yatırdığında ne yaptılar
helloogbitchs Mom_13 doğumla alakalı bir şey demediler yattığım zaman tansiyonuma şekerime baktılar nstye bağlıydım okdr pazartesi tekrar kontrole gidicem inşallah tekrar yatış verilmez
Mom_13 helloogbitchs inşallah canım hakkında hayırlısı oldun benim de pazartesi kontrolüm var bakalım ne diyecekler iki sefer yatış veriyorlardı son dakika vazgeçtiler