Mom_13 bacım senin erken doğumluk bişeyin kalmamış. Haftamız aynı. Yaşadıklarımız da. Şehir hastanesi takipliyim. Bana yatış verdiler 1 haftadır yatıyordum. Devlet hastaneleri 38 hatta bazen 39a sezaryen günü veriyorlar, kolay kolay erken vermezler. Benim bu cuma tam 37de alacaklar sezaryenle. Mecbur alacağız zaten gelişimi iyi, bebek strese girebilir dediler, zaten bebiş streslenmiş doğum belirtileri göstermeye başladı, düzenli sancı ve açılmayla.. Hiç korkma, evde takip sıkıntılıdır keşke seni de yatırsalardı, imkanın varsa 37de aldır sezaryenle. İlk gebeliğim olduğu için ısrarla normal doğum istiyordum, gebe okuluna bile gittim o kadar. Evde okunmuş zemzem suyum, suya atılacak Meryem ana otum, hurmam hazırdı her şeyim.. Ama yapacak bişe yok riske atamayız dediler