Sedoliko nerene yaptırdın? Korkulacak bi
İğne değil insülin iğnesi kadar.
Sorma sebebim. Benim ikinci iğnemde bende senin gibi aynı şeyleri yaşadım. Erkek hemşire iğneyi ilk kez gördüğünü nasıl yapılması gerektiğini bilmediğini söyledi. Havasını alma dediğim halde havasını aldı havaya baya sıçrattı içindekini, içinde zaten bir damla var havası alınacak bi
İğne değil ki. Neyse ben zerre bel ağrısı kasık ağrısı baş ağrısı akıntı yaşamadım. Çünkü gerizekalı bana boş iğne yaptı. Yumurtalarım oldu 25-26 mm çatlamamış kiste dönme ihtimali var diyede strese girdim mi.