K-1997 ilk klomen ve iğnede hamile kaldım lekelenmem oldu çok hafif
İki gün sonra doktoruma söyledim yerleşme kanamasıdır dedi geçiştirdi meğerse düşük yapmam için başlangıçmış
O gün , ben düşük yaptım 1.5 aylık dr bana dedi ya keşke progestan verseydim bebeğin tutunması için
Ee madem öyle birşey vardı neden vermediniz zaten zar zor hamile kalmıştım dedim. Hayırlsıı bi dahakine dedi. Leke gördüğün an doktora gidip gerekirsen zorla bebeğin tutunması için ya fitil ya da iğne isteyeceksin