Mahbuss vücut bence de kendini hamileliğe hazırlıyo. Benim mesela ilk ay 4 gün gecikti ki benim imkanı Yok bu kadar gecikmezdi. İkinci ayda çok şükür oldu. Rabbim hayırlısıyla en yakın zamanda sizlere isteyen herkese nasip etsin. Hamile olanlara da sağ Salim kucaklarına almayı nasip etsin 🤗