gula_09 bu testte pembelik var diye 1 saat sonra bidaha baktim gölgelik vardi suya tuttum haifledi ama geçmedi bilemiyorum üzülme yine de olmayan gebeligi beklemektense qdet olmakta güzel şu an keske sabah uyandigim gibi adet olsaydım da test yapmasaydim diyorum