K123k ben istanbuldayim gecen ay bakirkoy sadi konuk eahastanesinde kan verdim kapidaydim gorumcem icin gitmistik krizi firsata cevirip acilde kan verdim sonra bana mesaj geldi tetkik sonuclariniz cikmistir diye e nabiza baktim cikmadi doktorun yanina gittim negatif dedi acil doktoru diye detaya girmedim cunku gercekten hasta olup bekleyenler vardi hemen geri ciktim ertesi sabah baktığımda e nabiza dusmustu degeri o zaman ogrendim