goktugalpmom bende çocuk düşünüyorum diye doktora gitmiştim eşimlede o ay bir kaç kez korunmasız ilişki yaşamıştık bu sebeple kontrolde doktor kalp şeklinde rahmin var dedi düşük riskin yüksek hamile kalırsan düşük olursa serklaj vs anlattı bir sürü o gün o kadar korktumki çocuk düşündüğümüzü söylediğim halde betada istemedi cumartesi gitmiştim doktora perşembe hamile olduğumu öğrendim 😒 kanda istese çıkıcakmış meğerse ve sonrasında gittiğim diğer doktor kalp şeklinde rahmimin olmadığını gayet güzel tutunduğunu söyledi düşük ihtimali bile olmadan sıkıntısız kucağıma aldım kızımı 3 yaşında şimdi 😊