asivemavii_07 benim ilk gebelik olmayacak bi tane oldu kalbinin sol yanı gelişmemişti ameliyat sonrası melek oldu. Daha sonra ben de ekstra ameliyat atlattım toparlanmam çok zor oldu yeni denemeye başladık ikinciyi ve eşimle karar aldık kimseye söylemeyeceğiz üç dört ay inşallah olursa