Akrhnm 26 ay bekledim canım şimdi kulağa kolay geliyor ancak 10bintl ye yakın para harcadık tüp bebek aşamalarının hepsini yaşadım ancak transfer olmadı... merkezle sorunlarımız oldu... işyerinde desen keza... 3 tane ameliyat geçirdim ve şükürler olsun emeklerimin karşılığını verdi Rabbim herkes bir şekilde.çekiyor... bende çok çaba sarfettim inanın kolay değildi beklemek sağdan soldan lafları dinlemek ben bide 1 yıl korunmuştum evliliğimin 3.yılı hamile kaldım ... Rabbim sizede mucizesini versin inşallah