Mustafaemine benim doktorum rahim filmi olmayan hiç bi kadına bakmıyordu nerdeyse tüm tahlillerimle gittik doktora. İlk ay tedaviye başladık.
Kendime iğne yapmayı öğrenerek başladım. 2 günde yada 3 günde merkeze çağırıyordu bnm doktorum kan tahlili yapıp ona göre iğne dozumuzu ayarlıyordu. Fazla ilaç yüklemesi yapmamak için.
Hormon iğneleri bittikten sonra çatlatma iğnesini yapıyorsun yumurta toplamak için sana gün veriyorlar. Yumurta toplamada ufak çaplı bir anestezi alıyorsun. Korkulacak gibi değil ama. Sen yumurta toplamaya alındıgında eşinizden de sperm toplanıyor.