Benim de sizin gibi çok silik çizgi ile belli olmuştu. Ben ilk kanımı vermeden önce 3 gün boyunca her gün test yapmıştım ve koyulaşmayı takip etmiştim. Her testimin daha koyu çıktığına emin olduktan sonra bata 3 gün kala kan vermiştim ve 90 ile öğrenmiştim hamileliğimi. 2 gün sonra tekrar test verip 400 e yakın bir sayı görünce haftasına doktor randevusu alıp keseyi görmüştüm. 😊 Şimdi 34. haftamdayım. Umarım siz de aynılarını yaşar ve sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız. 😊