Sedatoprak1307 Gebelik zehirlenmesi yaşayan var mı? Varsa ilk belirtileri nelerdi karnımın sağ üst köşesi ağriyor sadece belirtileri içinde varmış başka bi sıkıntım yok bugün doktora gidicem yine de sizlere sormak istedim
yenibirannis Sedatoprak1307 gebelik zehirlenmesi tansiyon yüksekliği aşırı ödemden olur Dr bnde bunlar var diye süphelendi tahlil istedi
WiseMom Sedatoprak1307 Merhaba gebelik zehirlenmesi konusundaki tecrübemi link olarak bırakıyorum. Tansiyon için de bakabilirsiniz. Yorumlarda yapılacaklar listem var iyi gelecektir ve başka hikayeler de var hepsini okumanızı tavsiye ederim❤️ Geçmiş olsun korkmayın, sabır istiyor ve sonunda siz kazanacaksınız💜 https://forum.mutluanneleriz.com/d/1570286-preeklampsigebelik-zehirlenmesi-surecim-dogum-ve-bilinmesi-gerekenler/102
Sedatoprak1307 Ödem bendede var ama geçiyor aşırı değil tansiyonum normal ölçüyorum sürekli ister istemez insan korkuyo