kalal_zhra Merveylmz1 bende aynı durumdayım kiloda önde dedi 3700 39+5 , Çarşamba gününe sezeryan günğ aldık. Normal istiyordum ben 😕
Merveylmz1 kalal_zhra Bende çok istiyorum normal olsun ama 4000 kilo oldu benim ki yarın doğar inşallah yoksa mecbur sezer Olucam pazartesi günü. Haftası dolduğu için de korkuyorum bir şey olur falan diye
yeninesilanne-99 Merveylmz1 Aynı haftadayız, benim doktorum hemen sezeryan tavsiye etmedi, salı günü konrtole çağırdı eğer suyumda azalma varsa suni sancı verecek, eğer suyum yeterliyse cuma günü yatış yapıp suni sancıyla doğumu başlatacak