gamzeyerlkaya ChemistrySK kasılma dediğiniz nasıl bişey tam olarak benim alt kısmıma agrı girip çıkıyor sürekli 😰😰
gamzeyerlkaya ChemistrySK benim duş aldıktan sonra alt bölgeme vurmaya başladı sanırım dogum agrısı hastane yolu göründü 🤲🤲🤷🤷
Blackkcat gamzeyerlkaya canım vakit kaybetmeden git hastaneye bu kadar sancının bi açıklaması vardır elbet,şimdi nasılsın,sağlıkla kavuş bebeğine inşallh
ChemistrySK gamzeyerlkaya Allahim bir ikinmada kucagimiza almak.nasip etsin ikimizede ,ben evde cekmeye çalışıyorum su anlik 5 dk da bir gelip gidiyor
gamzeyerlkaya Blackkcat evet evet dogum sancısı başka bi açıklamaası olamaz 🫢🥰 gideceğim hazırlanıyorum şimdi
gamzeyerlkaya ChemistrySK benimde aynı şekilde 5 en fazla 10 dkda bir 🫢 inşallah hepimiz bir avazda kurtulalım kavuşalım yavrucaklara 🥰
Blackkcat gamzeyerlkaya canım sağlıkla al evladını kucağına müsait olunca bana da haber ver,bi avazda sağlıklı doğumlar diliyorum🥰🥰
Blackkcat gamzeyerlkaya oyy maşallah 😍Allah bağışlasın,peki bebeğinizin rahatsızlığı var mıymış kalple ilgili🤲🏻
gamzeyerlkaya Blackkcat yokmuş canım gayet iyi dediler dogdugunda bana verdiler sonra küveze aldılar riskli diye belirtildiği için bir iki gün bekletelim bişey yok ama dediler eşimde gitmiş görmüş ona da demişler bişeyi yok diye 🥰
Blackkcat gamzeyerlkaya buna o kadar çok sevindim ki anlatamam sana dua ettim sana Allahım hepsini korusun melek onlar,sizlerede çok geçmiş olsun,darısı bize